Ed Coan a asistenční cviky pro dřep a mrtvolu

Velmi zajímavý rozhovor.

 

Včera jsem v tělocvičně jel jak pán. Byl jsem moc spokojenej jak s váhama, které jsem použil, tak s technickým provedením. Na začátku jsem se trošku mrcasil v mrtvole, protože se mi rozpadla forma, ale to bylo dáno tím, že jsem přešel z těžkýho dřepu a neodpočinul si.

Nebylo to poprvý, co se mi kvůli únavě rozpadla forma, takže si budu dávat před mrtvolou krátkou pauzu.

Nicméně jsem odcházel s pocitem dobře odvedené práce. Nakopnutej endorfinama a nabitej energií. Svaly bzučely a dneska sice trochu tahají, ale je to dobrý.

Musel jsem na benči zvednout váhy proti plánu. O 15kg. To mě trochu znepokojuje. Vypadá to, že se mi výrazně zlepšil benč a nevšiml jsem si toho. Měl jsem cvičit 5x5x60kg, ale nakonec jsem odcvičil 5x5x75kg a bez nějaké výrazné námahy. Šlo to prostě snadno.

No, je 17.7.2017, program mi končí za dva týdny, takže se teď nebudu moc zabejvat přepočítáváním, protože na konci července se budu testovat. Do té doby holt budu přihazovat, abych cvičil poblíž selhání, ale ne do selhání.

Na dřepu mi to šlo úplně krásně. Takže jsem si odcvičil 4x4x95kg a pak ještě 5x8x65kg. Celkem jsem včera odtahal přes 10 tisíc kg:D No, grafy jsou v Dashboardu.

Zanechat Odpověď

