Excel se záznamy a grafy

Protože jsem se chtěl podívat, jak se vyvíjí můj trénink v čase, přepsal jsem své tréninky do tabulky a vytvořil jsem si primitivní dashboard. Je tu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-gSr6VA1cBtsgN4IJKi09GKyxfZE6UneTtpt0U4Ez6U/edit?usp=sharing

Tam teď budu sypat svoje cvika, ať to mám hezky změřený.

Je na tom děsně vidět, jak jsem nevěděl, co pořádně dělat a jak jsem skákal z jednoho na druhý. Zas ale na druhou stranu je taky vidět, že jsem zarputile tlačil velký váhy. Inu, ego se ne a ne podvolit skutečnosti, že jsem slabej:D

 

Taky se ukázalo, že stagnuju na bench pressu. Uvidím na konci aktuálního programu, jak se to vyvine. Ale pokud na konci srpna nebudu s benčem na 100kg 1RM, tak ho začnu řešit jako prioritu a budu zařazovat víc podpůrných cvičení.

 

Zanechat Odpověď

