Velké výročí – 3 roky nekouřím

Tento týden slavím jedno velké výročí. Stalo se totiž 3.7.2014, že jsem se rozhodl přestat kouřit. Pár dní poté jsem se rozhodl, že musím překopat i svůj dosavadní život a začít hubnout a hýbat se.

Měl jsem něco málo pod 150kg a do toho bronchitidu, arytmii, blbej tlak, obezitou deformovanou kostru a spoustu dalších neduhů. Ostatně jsem dvakrát málem umřel, jednou kvůli žlučníku (to jsem měl přes 150kg) a jednou kvůli spontánnímu pneumotoraxu.

O něco později, koncem roku 2015, jsem začal uvažovat i o změně kariéry. Hlavně proto, že mě celý svět PR začal nějak neuspokojovat a chtěl jsem něco víc. To se mi povedlo dotáhnout až 3.7.2017, kdy jsem začal pracovat jako Python programátor a datový analytik. Mám teď na starosti vývoj text-miningové aplikace, která bude nejen provádět monitoring zdrojů, ale také bude tyto vstupy hodnotit, aby pouze ty nejvhodnější automaticky reportovala klientovi. Takže se mám i na čem vyřádit, protože můžu vyvíjet doporučovací algoritmus.

Dnes mám 105kg, před pár týdny jsem dosáhl toho, že váha ukázala 100kg a začal jsem zase vědomě nabírat, abych tělo dostal z adaptace.

Vlastně jsem za celé ty tři roky ušel velký kus cesty. Tehdy jsem začínal cvičit doma, s vědomím, že u aktivit obvykle dlouho nevydržím a tak si nebudu kupovat permici do fitka. Nakonec jsem doma odcvičil čtvrt roku, abych začal docházet do YMCA. No, neudělal jsem ani jeden klik. Dneska jich během 15minut dám s rezervou stovku a ani se moc nezpotím. Neskutečnej progres.

Ostatně ten vidím i na těch vahách, co zvedám. Je to fakt zvláštní pocit najednou vzít na záda 95kg a udělat dřep. Obzvláště, když jsem ještě před půl rokem nebyl skoro schopnej udělat dřep s prázdnou osou.

Taky běhám 5km trať pod půl hodinu. Kdyby mi to někdo řekl před pár lety, že se budu takhle hejbat, vysmál bych se mu, že je debil.

Zanechat Odpověď

