trénink 18.6.2017

Dneska jsem byl běhat, takže jsem v posilovně pokračoval ve svém klasickém nedělním intervalovém tréninku.

 

171806beh.jpg

Běh nebyl špatnej. Celou dobu jsme se cítil hodně dobře, silně a i když jsem vydejchával (zvolněním tempa, výklusem), bylo to méně často, jako při prvním vyběhnutí.

Ještě je co zlepšovat, ale furt gut.

 

V posilovně jsem se ale necítil už tak při síle. Přeci jen jsem šel cvičit nějaké dvě hodiny po běhání, takže to nebylo zrovna ideálně načasovaný. Ale nechtěl jsem, aby běh zabránil tomu, že půjdu cvičit.

Benč:

1x8x50kg

5x8x60kg

přemístění činky s tlakem nad hlavou – nedělní intervalové cvičení. Cvičil jsem v intervalu 1minuta práce, 30vteřin odpočinek – ve třech kolech.

Celkem jsem takto odcvičil

3x3x1minuta s 55kg

3x3x1minuta s 55kg

3x3x1minuta s 45kg

Při poslední sérii jsem snížil váhu, protože jsem v druhé sérii měl při posledních opakování problém dostat činku nad hlavu. Ale myslím, že příští trénink bude s 55kg ve všech třech sériích. Zatím během jedné minuty zvládnu kolem 5-6 kompletních cviků, při druhé sérii to jde o 1 opakování dolů na 4-5 a při třetím jsem rád, když zvládnu 3-4 opakování. To by bylo fajn zlepšit.

Ale uvidíme, jak to dopadne, v sobotu mám turnaj, takže to taky nechci přepalovat.

A protože jsem byl běhat, chtěl jsem ještě trošku zapracovat na nohou, ale nechtěl jsem je odrovnat. Takže

dřep s činkou

1x5x65kg

7x5x75kg

1x8x75kg – tady jsem se trochu zapomněl, nebyl to úmysl, jen jsem se soustředil na práci a počítání a nepřestal jsem včas.

Zanechat Odpověď

