trénink 16.6.2017

Včera to bylo trošku blbý, velká činka v obležení, takže jsem se k ní nedostal a tak z plánované mrtvoly a dřepů sešlo.

Mrzelo mě to dvojnásob, protože jsem měl s sebou manželku a měl jsem pro nás připravený pěkný program, který by ji bavil. Akorát jsem potřeboval tu činku. Takže jsme zvládli akorát benč a jednoručky a pak šla běhat.

 

Benč:

1x8x50kg

1x8x60kg

5x5x70kg

 

snatch s jednoručkou

1x1x30kg – ale rozpad formy, nenašel jsem bohužel 25kg

5x10x20kg – překvapilo mě, jak lehká ta jednoručka byla. Takže jsem si dal víc kardio, což je naprd, ale lepší než nic. I tak mě to ale dokázalo odrovnat. Přeci jen je to na každou ruku 10 opakování, stačilo mi to k tomu, abych se vyšťavil. S benčem jsem na konci tohoto cvičení byl na 50 minutách! TVL, uteklo to hrozně rychle.

Takže jsem přešel na hacken dřepy a legpress

hacken dřep

5x5x80kg

legpress

3x20x90kg

 

 

Zanechat Odpověď

