trénink 11.6.2017

Dneska to bylo fajn. Bylo vidět, že mi hodně pomohlo, že jsem v sobotu přepálil sacharidy, takže jsem se hodně nacpal. Cítil jsem se plný síly a energie.

 

 

Přemístění s činkou -> čelní dřep -> tlak nad hlavou

Jel jsem interval 1minuta úsilí, 30s odpočinek. Celkem 3x3minuty.

Takže jsem se od posledně zlepšil o 30 vteřin, které jsem odmazal z odpočinku. A navrch jsem první sérii odvičil s 55kg, další dvě s 45kg. Váhu jsem sundaval, protože jsem při posledním provedení 3. série selhával.

Takže

1x3x1minutax55kg

2x3x1minutax45kg

 

bench press

5x5x65kg

 

přítahy činky v sedě (cable rows)

1x8x60kg

1x8x70kg

3x5x80kg

 

výskoky s činkou

1x10x55kg

1x8x55kg

tady jsem selhal, přestal jsem tedy s výskoky, šel jsem na předkopávání (3×10 předkopnutí nohou k hlavě) a na kliky na bradlech (3×5)

Tím jsem byl odrovnanej.

 

Zanechat Odpověď

