trénink 7.6.2017

Ve středu se mi ohlásil Zdeněk, že by si chtěl s mnou zacvičit. Nakonec nedorazil, takže z plánovanýho silovýho trojboje sešlo a já zůstal u dřepů, výtahů a tlaků nad hlavou. Takže jsem okupoval velkou činku.

 

dřep

  • 1x8x40kg
  • 1x8x60kg
  • 5x5x80kg
  • 1x8x40
  • 1x10x40kg (tady jsem se zapomněl)

 

tlaky nad hlavou

  • 5x5x50kg
  • zlepšil jsme se o 10kg, ještě mám rezervu, i když tedy není velká. V poslední sérii jsem měl co dělat, abych neselhal.

výtahy

  • 1x2x50kg – píchlo mě v pravm lokti, který ještě není uzdravený, a nešlo to dál.
  • 5x5x40kg – v předposlední sérii mě bolelo rameno a v poslední sérii jsem měl u posledních dvou opakování problém dokončit.

 

na dotažení jsem si dal 2x20x100kg legpress.

 

 

 

Zanechat Odpověď

