Trénink 4.6.2017

Dneska to bylo dobrý.

V pátek 2.6.2017 jsem vynechal. byl jsem unavenej, otrávenej a vůbec jsem se necítil dobře, takže trénink by stál za hovno.

 

Dnes jsem měl štěstí, že činka byla volná, takže jsem mohl rovnou začít s přemístěním. Cvičil jsem ho skoro celou půlhodinu.

přemístění s velkou činkou:

3x5x50kg

4x5x55kg

2x5x60kg

1x5x65kg

Přemístění mám furt s rezervou, co bych mohl cvičit. Ale furt mě bolí loket, tak se nechci na těchto cvicích odrovnat. Ale příště půjdu na větší váhu.

Následovaly výskoky s velkou činkou (squat jump):

3x10x55kg

Tady jsem se zlepšil o 15kg! Sice jsem si po 5 opakováních musel oddychnout (krátký odpočinek v řádu několika vteřin), ale jsem s výsledkem spokojenej.

Protože byly obsazeny lavice, přidal jsem si přítahy v sedě (seated cable row):

2x8x60kg

2x8x65kg

1x8x70kg

Tady jsem vnímal ještě rezervu u 70kg (i tak jsem se zde zlepšil o 10kg), ale měl jsem v plánu ještě jet snatch a tlaky, takže jsem se nechtěl úplně odrovnat.

Tlaky na ramena s jednoručkama:

3x5x20kg

s přechodem okamžitě na snatch:

3x5x20kg

První série byla v pohodě, tlaky šly jak po másle, snatch jsem si zlepšil od posledně o 5kg. U tlaků musím příště zvýšit zátěž.

 

Zanechat Odpověď

