Trénink 31.5.2017

Dneska to zas byla intervalovka.

Osa ale byla obsazena, takže jsme s Lukášem jeli nejdřív benchpress. Tlak dal tlak a najednou byla půl hodina fuč.

Na benči mě překvapilo, jak jsem spadnul. Jsem teď vahou 101kg +-2kg, což není zlý. Ale nečekal jsem, že můj benč spadne z z 80kg běžného cvičení na 60kg s rezervou, respektive 70kg a smolíček.

Bench press

5x5x60kg

2x3x70kg

tlaky na ramena s jednoručkama

5x5x20kg

dřep s výskokem

3x8x40kg

intervalově  přemístění na čelní dřep a tlak nad hlavou s 40kg

3x3x1min

Zanechat Odpověď

