Trénink 28.5.2017

Dneska intervalovka.

Na čince bylo plno, takže jsem začal cvičit s jednoručkama.

Jel jsem

tlaky na ramena na lavici

6x5x20kg

snatch s jednoručkou

4x5x15kg

2x5x20kg

dynamicky – jeden cvik dokončen = přechod na další cvik. Cviky jsem rozdělil do dvou setů po 3 opakováních mezi kterými jsem si odpočinul.

Pak jsem se přesunul na velkou činku, kde jsem měl plán na intervalový trénink s

přemístěním činky do čelního dřepu do tlaku nad hlavu

To jsem jel 3×3. Původně jsem tedy mněl velký oči, takže jsem si stopky nastavil na 3 minuty, ale to jsem nedal. Po minutovém odpočinku jsem snížil interval a docvičil jsem se 2 minutama.

Ale to taky bylo dost na hranici možností a na konci jsem z jednoho pohybu měl několik různých cviků, což je nežádoucí. Takže jsem pro 2. sérii stáhl časovač na 1,5minuty, abych ve 3. sérii skončil na 1 minutě, která se ukázala být udržitelnou.

Takže 3x3x1minuta, mezi cvičeními pauza 1 minuta, mezi sériemi pauza 3 minuty.

Cvičil jsem s 40kg, protože to je v tuto chvíli udržitelný pro tlak nad hlavou, byť na přemístění a dřep mám víc.

 

Následně jsem se přesunul na zadní dřep s výskokem.

3x10x40kg

Zanechat Odpověď

