Trénink 24.5.2017

Dnes jsem byl cvičit. Včera na sparringu mi bylo blbě, tak se mi dneska nechtělo. Jsem byl totiž na přeočkování tetanu a tak se mi včera motala hlava a měl jsem zimnici, dneska mi taky nebylo zrovna dvakrát nejlíp a navíc jsem skoro celý den nejedl. A do toho mě furt bolí ten loket, co mi na turnaji urval Honza arm barem. Je to furt oteklý a do celý extenze se s tím bezbolestně nedá jít. A ze včerejších sparringů mě bolí pravá kyčel. Jak důchodce:D

Nicméně s ohledem na Říčanské potahání, kde zápasím za měsíc, jsem se rozhodl pustit se do dynamičtějšího tréninku. A chopil jsem se velké činky.

 

Přemístění s velkou činkou a čelní dřep

Normální clean, po kterém ihned následuje čelní dřep.

  • 1x5x40kg
  • 1x5x50kg
  • 3x5x60kg
  • 4x5x50kg

Přemístění s velkou činkou

  • 5x5x50kg

 

Tlak s činkou za hlavou

  • 5x5x40kg

 

Deadlift

  • 5x5x100kg

Všechny cviky prováděny dynamicky, bez přestávek, jedním pohybem. Cviky v sérii bez sekání na 1-1-1, ale konec jednoho cviku byl okamžitě začátkem druhého cviku. Mezi sériemi 3minutová pauza. Mezi jednotlivými cvičeními pauza jen na přehoz závaží.

Trvalo to pěknou hodinku a něco, chvílemi jsem okouněl, protože jsem to prostě nedával úplně ideálně, ale šlo to dobře a jsem s provedením spokojenej, protože technicky bylo všechno super.

Zanechat Odpověď

