trénink 12.5.2017+maximálka dřep

Páteční trénink

  • ty vole, to byla darda!

Fascinuje mě, jak pár jednoduchých cviků mě odrovnalo. Ne ve smyslu, že bych byl mrtvej. Jsem nabuzenej, ale tohle byl pořádnej trénink na nohy.

Narazil jsem na problém, když jsem zjistil, že nemám k dispozici kettlebell dostatečný váhy, takžře jsem proti plánu zařadil legpress. To není náhražka. Možná jsem měl sáhnout po čince a swingovat činkou, ale to je na prd. Chtěl jsem místo toho jít do mrtvoly, ale osy byly obsazeny, takže jsem se spokojil s legpressem. Příště mrtvola, nebo činka.

Cvičit se mi dneska moc nechtělo. Byl jsem nějakej přejetej. Ze včerejšího sparringu mě bolely nohy a dneska jsem jel hnáty. No, nakonec to dopadlo nad očekávání dobře.

Otestoval jsem maximálku. Dřep mám na 100kg. Doufal jsem v lepší výsledek, ale furt lepší, než těch 20kg, co jsem měl v únoru:D

  • Čelní dřep
    • 3x6x60kg – tady je zajímavý, že jsem měl pocit, že bych mohl přidat. Nakonec jsem rád, že jsem to neudělal, protože i tak jsem s následujícími cvičeními docela bojoval, abych je vůbec docvičili.
  • goblet bulharský split dřep
    • 3x12x20kg na každou nohu – PEKLO! hamstringy z toho pálily jak čert.
  • legpress
    • 3x25x100kg – tady příště bude buď mrtvola(90kg), nebo swing s činkou (25kg)
  • výpady s činkou vzadu
    • 3x6x50kg – plán byl 60kg, ale šedivá je teorie, zelený strom praxe. Měl jsem co dělat i s těma 50kg
  • zadní dřep
    • 3x12x50kg – cvičení výpadů a dřepů mi hezky navazovala, takže jsem chvílema měl co dělat, abych to udejchal.
  • most
    • 3×25 – spojil jsem ho i se sedlehy: prostě most a z mostu do sedlehu.

No, dalo mi to docela zabrat. Ale jsem veskrze spokojenej, tohle je dobrej program.

V neděli necvičím, protože jsem na 3h sparringu v Říčanech. A příští týden nebudu v posilce vůbec, jen na sparrinzích, protože v sobotu zápasím v Brně.

Zanechat Odpověď

