Sacharidové vlny? K ničemu…

Cywe, mi váha vyskočila ze 104kg na 107kg. Přes noc:D Tak jsem se přeměřil a v pase a přes pupek mám furt stejně, takže jako asi nic zásadního, ale překvapilo mě to natolik, že to musím předat dál. Patrně jde zejména o vodu a glykogen v játrech, ale stejně je to WTF.

Jinak teda jsem teď dojížděl první týden v experimentu sacharidovejma vlnama a jako na jednu stranu vidím efekt v tréninku, kdy se mi líp cvičí (nepřekvapivě), když mám příjem sacharidů kolem 150g, na stranu druhou se snadno urvu z řetězu, když mám sníst 250+g sacharidů. Zatím teda jsem nezvládl víc, než 300g denně, ale efekt na váhu minimální. Což taky není překvapivý, hubne se deficitem, ne makroživinama.

Nicméně v neděli 14.5. jsem v Říčanech na tříhodinovém sparingu, příští týden 20.5. v Brně. Takže teď mě čeká dva týdny cviků na explozivní sílu, takže jsem zvědavej, jak se tohle propíše.

Zanechat Odpověď

