Trénink 7.5.2017

Dneska to bylo trošku na pytel.

Benč stál za hovno. Neměl jsem parťáka, tak jsem musel cvičit benč v kleci, abych aspoň vzdáleně mohl trénovat s cvičebníma váhama. Nakonec to skočnilo

benč

1x1x80kg + 2x4x75kg + 3x4x70kg

dřep

6x6x60kg – tady se ukázalo, že tahle váha je hrozně nízká, protože při cvičení jsem tu činku skoro necítil, takže váhy dřepů musím upravit, abych tam měl větší odpor. Přidal jsem si proto do dřepů lungees s činkou na zádech a výskoky z dřepu – lungees 10x na každou nohu + 5x výskok.

mrtvola

3x4x110kg – překvapilo mě, že tahle váha nebyla tak náročná, jako těch 125kg posledně. Úchop dobrej, forma super.

 

Následně jsem si přidal přítahy činky v předklonu 4x6x60kg a přítahy kladky 3x5x75kg. Plus tlaky s jednoručkama na lavici 5x5x20kg.

Zanechat Odpověď

