trénink 30.4.2017

Takže neděle

benč – nízká intenzita

1x3x85kg + 5x6x60kg

 

dřep – střední intenzita

6x6x70kg

 

mrtvola – vysoká intenzita

3x4x120kg

 

Byl jsem docela unavenej, benč byl dost náročný. Ale tak aby ne, když jsem dojížděl období s nízkým příjem sacharidů a v neděli jsem teprve začínal zase pořádně sacharidy konzumovat. Teď mám za sebou dva dny s větším příjem sacharidů (100g+200g) a teda kromě toho, že jsem nabral kilo, tak se cítím i plnější energie, vitálnější. Takže jsem zvědavý dnes na sparring a na zítřejší výkon.

Zanechat Odpověď

