trénink 28.4.2017

V pátek jsem šel cvičit už ráno

Nebyl to dobrý nápad. Ve čtvrtek jsem dostal docela zabrat během sparringu, takže jsem byl docela slabej a podle toho to i vypadalo.

benč – mám cvičit 4x4x80kg, ale tam jsem to nedal.

1x3x80kg
3x4x75kg

 

dřep

6x6x60kg

 

mrtvola

3x4x110kg

 

Jako s tím benčem nejsem spokojenej, tam se ukázalo, že bych měl přeorganizovat trénink tak, abych neměl mezi sparringama intenzivní trénink. Takže příští týden přesunu prohodím pátek s nedělí.

Zanechat Odpověď

