Trénink 9. 4. 2017

Zase se vracím do tréninkového plánu.

Není to nic světobornýho, záda furt bolí, ale o poznání míň. Takže jsem si odjel

7x3x72kg na bench pressu

8x6x90kg na hacken dřepech. Tady bych měl dělat dřep s činkou a ačkoliv při položení osy na záda nic nebolelo, kulatil jsem se a nebylo to vono. Takže jsem zvolil na HSS méně náročný cvik, abych ty nohy aspoň rozhejbal.

8x5x80kg na přítahu s kladkou. Opět nic moc. Měl jsem dělat mrtvolu, ale radši si ulevím.

5×8 cvičení na spodní záda na lavici. Abych protáhnul namožené HSS a mobilizoval je.

 

Nic moc, ale lepší, než nic. A dost mi to chybělo:)

Zanechat Odpověď

