Zranění nebo namoženina…

Cywe, si musím postěžovat. Jsem si před týdnem při dřepování stoupl s činkou a během zahřívání mě píchlo v zádech. Tak jsem odložil činku, protáhl se, ulevilo se mi, takže jsem ještě udělal dva dřepy a píchlo to znovu, tentokrát v dolní poloze. Takže jsem shodil činku, narovnal se a zjistil, že to bolí jak čort.


No, po týdnu se mi podařilo se nějak srovnat, bolest ustala, hybnost se vrátila, tak jsem teď v neděli zase dřepoval. Akorát s vědomím, že minule to bolelo, tak jen zlehka. Ale po tréninku se bolest vrátila, nepříjemná a vystřelující podél vnitřní strany hýždě do třísel.
No, po chvíli to ustalo, ale i když to nebylo tak hrozný, nevracel jsem se k dřepování, abych to zbytečně nedráždil. Doma to ještě trochu pobolívalo, ale nakonec i to povolilo a dneska ráno jsem vstával jen s lehkou bolestí v kříži. Ale nemyslete si, je to bolest, jak když si skřípneš nerv/sval pod lopatkou, takže jsem si říkal, že to musím rozcvičit.
No, dneska po ranní poradě to píchlo a bolí to jak čert během sezení a začíná mi to vadit. TVL, sedím většinu času:D
Tak si říkám, že se možná nechám zkontrolovat doktorkou, aby to nebyla ploténka, protože model „hypochondr čte domácího lékaře“ funguje skvěle a už jsem si diagnostikoval zlomenou kostrč i naprasknutí obratle včetně hrozícího ochrnutí dolních končetin. I když teda furt se přikláním k namoženým svalům hlubokého stabilizačního systému páteře, přesto se obávám, že se dozvím, že mám vyhřezlinu…což by mě vyřadilo z tréninků na dva a víc měsíců, což je děs běs.

Zanechat Odpověď

