Trénink 22.3.2017

Bylo to dobré!

V kříži mě furt bolí, takže jsem nepřetěžoval záda dřepováním a zařadil jsem legpress. Je to chabá náhrada, ale furt lepší, než to nedělat vůbec.

Takže legpress 7x5x155kg

benchpress: 3x1x80kg a 3x5x70kg a 5x5x60kg

Přítahy s činkou jsem nedělal, protože když jsem zkusil, kříž bolel, takže jsem jel přítahy na kladce: 5x5x65kg a 3x3x80kg

Na docvičnou jsem si dal předkopávání a tricepsové kliky. U tricepsových kliků jsem to bral jako jen takový zašumlání, protože jsem je nikdy nebyl schopnej udělat. No, tak teď už je zvládám a dal jsem 5×5 sérii.Předkopávání jsem dal 5×10 sérii.

Jinak mě včera v tělocvičně sral takovej nasypanej borec, kterej furt hulákal a vůbec dělal brajgl, že jsem furt hlídal, zda mi neleze do cvičení. Bylo to nepříjemný a kdyby měl chodit ve stejný dny, jako já, změním tělocvičnu. Což by mě na druhou stranu docela mrzelo, protože v Ronnie Vršovice se mi jinak líbí.

A protože to vypadá, že se dobře zlepšuju, plánuju pomalu v dubnu přepnout na tréninkový plán. Chci vyzkoušet Fominovu metodu, která slibuje rozvoj silového trojboje, což potřebuju.

Zanechat Odpověď

