Trénink 19. 3. 2017

Takže dnešní trénink byl bez sparring partnera, takže jsem strávil většinu cviků v kleci.

Benchpress jsem dal 4x5x25kg a 5x5x20kg

Tlaky jsem dal 5x5x10kg, ale bylo to slabý, nešlo mi to, nedařilo se mi. Začal jsem to cvičit v kleci v sedě, když už jsem to tam okupoval, ale nevyhovovalo mi to. Když jsem se pak konečně dostal k volným vahám, byl jsem zesláblý, takže jsem tlaky nezvládl navýšit:-(

Dřepy byly v kleci taky na hovno. Dal jsem rozehřívačku a během cvičení s 15kg jsem si namohl hluboký stabilizační systém páteře, protože se mi zbortila struktura. Nechápu. Zkusil jsem pak ještě tahat tréninkové váhy, ale to prostě nešlo. Takže jsem skončil na 1x2x85kg a vykašlal jsem se na to.

Mrtvý tah jsem odcvičil dobře, tam jsem dal 1x5x120kg. Takže gut.

Ale teda přivedlo mě to k rozvažování, zda cvičit v kleci má vůbec nějaký smysl. Jako jasně, bylo to pro mě bezpečnější, protože bez parťáka to nedám. Ale spíš bych řekl, že je ten přínos klece spíš sporný, než prospěšný. Na volných vahách se mi taková zranění nestanou. Přitom cvičím 80kg na dřep, takže nechápu:-(

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s