Trénink 15.3.2017

Dnešní trénink + měření InBody.

Dneska jsem šel cvičit v osum ráno, protože večer nemůžu kvůli práci. Takže jsem se nemohl ani pořádně rozcvičit, abych nebyl na den v práci utahanej.

 

Jel jsem dřepy

6×5 80kg

Benč

5×5 70kg

Přítahy činkou v předklonu

5×5 65kg

 

Nic víc, za hodinu jsem byl venku. Hlavně jsem se ale šel nechat změřit, abych si na přístroji ověřil své propočty mých proporcí. No, zjistil jsem, že teda furt nabírám. Což není překvapení, ale že mám lehce nadprůměrné množství kosterního svalstva. Ale tuků mám 25 %, takže budu opravdu shazovat. Definitivně rozhodnuto. Pojedu měsíc silovku s redukční dietou. Tyhle výsledky nejsou zas tak super, jak jsem doufal:D

inbody

 

 

1 thought on “Trénink 15.3.2017”

Zanechat Odpověď

