Trénink 8.3.2017

V neděli jsem necvičil. Dneska jsem jel maximálky.

Benchpress mám na 75kg. Se 70kg jsem si odcvičil 3×1 a pak 8×5 s 60kg a 2×3 s 50kg. Cvičeno do selhání.

Dřep mám na 95kg, odcvičeno 2×1. Pak 3×5 s 70kg.

Přítahy na kladce 80kg 3×5.

Stálo to dneska za hovno. Byl jsem unavenej, včera jsem byl v práci do 22.00, dneska jsem tam byl od 7.00. Moc jsem toho nenaspal, únava se dost podepsala. Ale tak jako tak tenhle výkon nic moc. Na benči jsem chtěl být na alespoň 90kg, k čemuž jsem se ani nepřiblížil.

Dřep dobrej.

Výskok zlepšení o 4cm, takže tady super.

170304vyskok_1.png

Nicméně to znamená, že ještě jeden měsíc pojedu přípravku, než se přepnu do modu trénování explozivní síly.

Zanechat Odpověď

