Trénink 1.3.2017

Poslední týden měsíční přípravky. Takže deload.

 

cvik počet sérií x počet opakování zátěž celkem na jedno opakování
dřep s činkou 8×5 60kg
bench press 8×5 60kg
přítahy s činkou 8×5 60kg

Váhy jsem u dřepů nechal stejný, ale u přítahů jsem snížil o 15kg (těch 75kg posledně bylo na hranici odcvičitelnosti, maximálku mám na 84kg, aspoň podle kalkulačky, takže jsem na 71 % 1RM, takže supr) a benč jsem snížil o 10kg. Benč je pro mě troška zklamání, protože 1RM je furt daleko od mé váhy (aktuálně 75kg 1RM), což znamená, že jsem cvičil 80 % 1RM. Dřep cvičím na 75 % 1RM.

Snížil jsem váhy, respektive je neměnil jednak kvůli technice, jednak proto, že jsem zvýšil počet sérií. Jsem pyšný, že jsem tohle dal technicky správně. Jako dneska jsem byl technicky fakt supr. Mám ze sebe radost.

Teď jsem si teprve všiml, že to byl šedesátkový trénink:D

Jinak teda nějaký grafy…na nich je deload docela dobře vidět. Benč jsem fakt neměnil, to nemá smysl stahovat. Dřep bych teoreticky taky stahovat neměl, ale na něm je nejlíp vidět progres. Ten zobáček v 19.2. (záznam deníku) je dán korekcí techniky, takže jsem cvičil s nižší vahou, abych se to pořádně naučil.

 

pritahy

drep

benc

Zanechat Odpověď

