Trénink 22.2.2017

Tak včerejší trénink byl dost masakrozní.

Kamarád Honza mi doporučil nakopávač Agrezz. Tak jsem ho zkusil a musí se nechat, že to šlapalo moc pěkně!

cvik počet sérií x počet opakování zátěž celkem na jedno opakování
dřep s činkou 5×5 60kg
bench press 5×5 70kg
přítahy s činkou 5×5 75kg

Dřepy jsem jel pak ještě několikrát s lehčíma vahama, jen abych těm nohám dal trochu větší nakopnutí. Výpady s jednoručkami na konci tréninku ale byly tak mizerný, že jsem se na to už vykašlal, protože jsem fakt už byl unavenej a nechci cvičit do selhání, ještě nejsem v téhle tréninkové fázi. Ale dřep se teda skokově zlepšil a příští trénink půjdu s vahou ještě výš, protože evidentně se mi zvedla maximálka.

Přítahy byly dobrý, ale tohle je spíš horní hranice váhy pro dobrou techniku, zkoušel jsem i víc, ale tam jsem se už bortil. Spíš budu cvičit s lehčí činkou, abych měl lepší techniku. Při větších vahách se hrozně hrbím.

Největším překvápkem byl benč, kde jsem vyskočil o dvacet kilo během dvou týdnů. Takže když to bude pokračovat, na konci tohoto měsíčního tréninku mám maximálku na benči na své váze, což je skvělá startovní pozice pro zlepšení výkonu.

Doplňuju cviky na záda na lavici (takový to sklapování) a cviky na břicho na lavici (zvedání nohou + dragon flag). A land mine. Tam mám 25kg a už to začíná být málo.

Zanechat Odpověď

