Trénink v posilovně 12.2.2017

Dnešní výkony. Rovnou jsem si otestoval některý maximálky.

 

 

Tak abych to nezapomněl, zaznamenávám do tabulky.

cvik počet sérií x počet opakování zátěž celkem na jedno opakování
dřep s činkou 5×5 40kg
mrtvý tah 5×5 110kg
tlak s činkou před hlavou 5×5 40kg

Na mrtvole mám maximálku 150kg, víc jsem neutáhl. Na přítahu s činkou v předklonu (bent over barbell) mám maximálku 80kg. Ve středu si změřím maximálku bench pressu.

 

Taky jsem cvičil na motýlkovi, na šikmý břišní jsem měl maximálku 50kg (jednoruč), efektivně jsem byl schopný odcvičit sérii na 30kg. Land mine jsem nestihl, protože zavírali (myslel jsem, že mají o hodinu dýl, než ve skutečnosti mají)

Zanechat Odpověď

