Svatá trojice – dřepy FTW – trénink 8.2.2017

Domácí cvičení je moc fajn. Jenže nedostatečný. Dobrá udržovačka, progres mám ale hrozně pomalej. Takže jsem se rozhodl vrátit do posilovny. Kamarád chodí do Vršovic, do Ronnie. Znám je akorát jako e-shop, takže jsem si to šel odcvičit tam.

Tělocvična je super. Sice menší, ale překvapivě si nikdo nepřekáží. Když to srovnám se zkušeností z větších posiloven, kde při návalu není pro člověka kam šlápnout, bylo to super zjištění. A tvl! Za stovku neomezený jednorázový vstup? To je prostě WOW.

Trenér říkal, že mám cvičit mrtvý tah a bench-press. No, na mrtvolu jsem se včera zrovna dvakrát necítil, mám nějaký těžko na hrudi, pokašlávám, takže jsem se nechtěl pouštět do velkých akcí. Vsadil jsem proto na svatou trojici: dřepy s činkou, bench press a přítahy s činkou.

Tak abych to nezapomněl, zaznamenávám do tabulky.

cvik počet sérií x počet opakování zátěž celkem na jedno opakování
dřep s činkou 5×5 40kg
bench press 5×8 50kg
přítahy s činkou 5×8 20kg

No, překvapilo mě, jak slabé mám nohy. Domácí dřepování mě přivedlo k pocitu, že jsem dobrej, ale nejsem. Takže nohy se stanou nedílnou součástí tréninku. Blbý je, že skoro nemůžu chodit:D

Jinak oproti předchozím cvičením jsem na zátěži šel dolů. Pro bench press jsem zvolil nižší váhu, než se kterou jsem cvičil, protože jsem se chtěl zaměřit na technické provedení. Ovšem i těch 70 procent maximálky mi poskytlo dostatečný nápor. Ale chci jet, pro jednoduchost, systém 5×5, takže příští trénink zvýším zátěž.

Překvapilo mě, jak dobrých výsledků jsem dosáhl v běhu. Dal jsem 2km za necelých 7 minut a to jsem se u toho ještě vykecával. Když to srovnám s během venku, kdy na prvním kilometru zpomaluju, protože to bolí, tak jako tvl! Pás je fakt divnej. Ale zase jsem si vzpomněl na Dr. Zörnera, nadšeného běžce, kterému když jsem před lety vykládal, jak jsem začal běhat, tak se mě zeptal, kde běhám. Já se mu přiznal, že teda zatím jen na pásu v tělocvičně a on se na mě podíval a říká: „Karle a proč to děláte? Jste snad křeček?“ Takže běhat venku alespoň jednou týdně se mi stane pravidlem. A protože posilovnu mám středa a neděle, úterý a čtvrtek tělocvičnu, tak mi zbývá jen pondělí, nebo víkend (pá/so). No, uvidím, co na to manželka.

Teď mě v sobotu čeká silově kondiční příprava pro ringové sporty. Na tenhle seminář se moc těším.

1 thought on “Svatá trojice – dřepy FTW – trénink 8.2.2017”

Zanechat Odpověď

