Bug hunters’s diary

Tohle jsem četl elektronicky a hrozně mě ta forma srala. Ale přeci jen je to naprosto supiš text, takže jsem si to objednal tištěný. A konečně to přišlo!

bughuntdiary.jpgTahle knížka je pěkným, nicméně nijak extra podrobným úvodem do top děr a jejich exploatace. Spousta grafů, vysvětlivek a výklad založený na příběhu. Čte se to fakt snadno, pokročilost není vyžadována.

Jako na nějaký velký učení to není, ale je to dobrej osvěžovač paměti a i když nejde o učebnici, furt se je z toho co učit. První přečtení mi vysvětlilo, co mám hledat a jak. Takže za mě dobrý a rozhodně kniha, která do mý technický knihovničky patří.

Zanechat Odpověď

