Web Application Hacker’s Handbook

Tak v pátek přišla bible webapp bezpečnosti – Web Application Hacker’s Handbook. Tak to čtu a chtěl bych říct něco jinýho, než že jsem z toho nadšenej, ale nemůžu. Ta knížka je hodně zajímavá. V některých případech bych ocenil trošku méně heslovitý výklad, ale zas co. Žádná kniha nemůže obsahovat všechno. Nicméně technická knihovna se rozrůstá.

wahh2.jpg

Začal jsem šmejdit na bugCrowd.com a zatím si oťukávám, co by se dalo dělat. Ale i když už mám aspoň představu jak s úkolem začít, jsou to věci poněkud nad moje síly. Ovšem co naplat, to platí o všem v téhle oblasti:D

Takže jsem si řekl, že se vrátím k tomu, co jsem sice už absolvoval, ale co prostě představuje nějaký tréninkový pole.

Takže si projedu další mise na hackthissite.com a jiný. A začnu víc plnit zadání na hacking-lab.com, kde na ně celkem kašlu, protože mě štve ta VPN…

Zanechat Odpověď

